Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата загрява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфата загрява

    Здравейте колеги,
    имам проблем - алфата (166 2,4JTD 136hp) загрява като стоя в задръстванията. Ако е извън градско си държи 90C Последния път беше вдигнала малко над 100C и слезнах да проверя дали въртят перките, но не въртяха. Довечера ще я закача с FiatEcuScan там май имаше да се тестват перките дали въртят въобще. Четох, че проблема може да е датчика. Къде се намира този датчик и как се тества ?
    Мерси

  • #2
    166

    Колега,нормално е загряването на 1-скорост вентилаторите започват да въртят на 98гр.,а 2-ра 108гр.
    Алфа Ромео 159

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от zumitaka Покажи съобщение
      Здравейте колеги,
      имам проблем - алфата (166 2,4JTD 136hp) загрява като стоя в задръстванията. Ако е извън градско си държи 90C Последния път беше вдигнала малко над 100C и слезнах да проверя дали въртят перките, но не въртяха. Довечера ще я закача с FiatEcuScan там май имаше да се тестват перките дали въртят въобще. Четох, че проблема може да е датчика. Къде се намира този датчик и как се тества ?
      Мерси
      Датчикът е на термостата.Закачаш диагностиката и гледаш температурата от там и в същото време буташ един термометър в разширителния съд и гледаш какво показва или с ИЧтермометър мериш на корпуса на термостата и сверяваш показанията.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
        Колега,нормално е загряването на 1-скорост вентилаторите започват да въртят на 98гр.,а 2-ра 108гр.
        това къде го видя това не е бензин бе, а дизел и перките се пускат 1-ва 92-3, 2-ра 95-6 щото ако се пуска на 108 гр сиреч на 110 гр не го търси тоя мотор вече...
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          това къде го видя това не е бензин бе, а дизел и перките се пускат 1-ва 92-3, 2-ра 95-6 щото ако се пуска на 108 гр сиреч на 110 гр не го търси тоя мотор вече...
          Хайде покажи едно жтд на което перката да се включва на 92-3 градуса.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Хайде покажи едно жтд на което перката да се включва на 92-3 градуса.
            мойто и по датчик и по фес е на толкова маааа няма ти обясня защо
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              мойто и по датчик и по фес е на толкова маааа няма ти обясня защо
              Това може единствено и само да стане ако си сменял картата за охлаждане, за да пуска по-рано перката.
              Друг начин не съществува, без да ми обясняваш защо.
              Предполагам, че е заради въпросителните ти в подписа, а от там мога да кажа, че някой нещо не си е свършил работата, за да пристъпваш към този вариант.
              Това вече сме го играли, споко.

              Не мисля, че темата обаче е такава.
              От твоя пост най-много човека да види 94 градуса и не работеща перка и да бега към сервиз, или още по-лошо да започне да купува чарколяци без смисъл.
              Last edited by BO; d.m.y г., 18:30.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Това може единствено и само да стане ако си сменял картата за охлаждане, за да пуска по-рано перката.
                Друг начин не съществува, без да ми обясняваш защо.
                Предполагам, че е заради въпросителните ти в подписа, а от там мога да кажа, че някой нещо не си е свършил работата, за да пристъпваш към този вариант.
                Това вече сме го играли, споко.

                Не мисля, че темата обаче е такава.
                От твоя пост най-много човека да види 94 градуса и не работеща перка и да бега към сервиз, или още по-лошо да започне да купува чарколяци без смисъл.
                В тая тема е ясно че просто първата му степен не се пуска
                А отностно моята тема, дори си имам и изведен бутон за 1 и 2 степен, освен автоматичното им пускане... а за свършената си е свършена перфектно просто в тия жеги и стокова кола си дига градуси, да не говорим за друга, макар сега да съм на по висок AFR и сигурно загрява по малко и от стоковица
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  В тая тема е ясно че просто първата му степен не се пуска
                  А отностно моята тема, дори си имам и изведен бутон за 1 и 2 степен, освен автоматичното им пускане... а за свършената си е свършена перфектно просто в тия жеги и стокова кола си дига градуси, да не говорим за друга, макар сега да съм на по висок AFR и сигурно загрява по малко и от стоковица
                  Голяма логика, викаш навън са жеги и решаваме да сложим бутони, за да не вдига температура до заводско предписаната за първа степен на охлаждане

                  И какво, веднъж да дигне температура за охлаждане по вентилатор и мятаме двигателя в моргата.
                  Да се върнем към времената на ремъците и перките, за да въртим вентилатори постоянно.

                  п.п.2 В тази тема още не е ясно дали уреда му показва грешно и дали перките не му работят.
                  Това се установява лесно с една диагностика и една термодвойка боцната в антифриза.
                  Last edited by BO; d.m.y г., 22:11.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
                    Колега,нормално е загряването на 1-скорост вентилаторите започват да въртят на 98гр.,а 2-ра 108гр.
                    аз моята я имам от 4 години и досега повече от 90 градуса не съм я видял, а вентилатора редовно си го чувам да включва. Сега като гледам в аутодата 2.4 136кс термостата го дават да отваря на 78-82 градуса, така че с тия 108 градуса яко ще ври чайника ми се струва
                    Alfa Romeo 166 2.4jtd 140hp 2001

                    Comment


                    • #11
                      на 102 градуса е втората степен.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alfa166 Покажи съобщение
                        аз моята я имам от 4 години и досега повече от 90 градуса не съм я видял, а вентилатора редовно си го чувам да включва. Сега като гледам в аутодата 2.4 136кс термостата го дават да отваря на 78-82 градуса, така че с тия 108 градуса яко ще ври чайника ми се струва
                        И при мен е така след смяна на термостата от 90 градуса не мърда!
                        Alfa 166jtd,1999

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение

                          И какво, веднъж да дигне температура за охлаждане по вентилатор и мятаме двигателя в моргата.
                          Да се върнем към времената на ремъците и перките, за да въртим вентилатори постоянно.
                          ми да ти кажа честно твойта баварка в това виско прави точно същото нещо, в което няма нищо лошо дори е по-добре за мен
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #14
                            На баща ми ЖТД то си седи на 90-92 максимум

                            Comment


                            • #15
                              166

                              Колеги,говорим за 20в мотора който да го скъсаш да го форсираш повече от 90гр. не вдига,а тези градуси които ги пиша са по каталог.
                              Алфа Ромео 159

                              Comment

                              Working...
                              X